marți, 20 ianuarie 2009

Criza economica, te astept cu drag!

Spuneti-mi, voi chiar v-ati speriat o clipa de stirile halucinante si cu iz apocaliptic despre criza economica?
Crize economice au fost si vor mai fi, dar cred ca nu ele in sine aduc dramele unei societati ci mai degraba inadaptabilitatea naturii umane de la modul de viata consumatorist la cel chibzuit, limitat. Asa este ca, de cele mai multe ori, cand din varii cauze viata va refuza ceva, simtiti ca vi se fractureaza aripile in zbor, ca vi se rapeste libertatea? Ei bine prieteni, nimic mai adevarat: de abia acum vi se da o libertate nemarginita, aceea de a lupta pentru dorintele voastre mai mult ca niciodata prin moduri si mijloace inovative.
Spor la treaba, pionierii mei!

6 comentarii:

Desene Animate spunea...

bah eu nu vreau sa chibzui, eu vreau moned sa cheltui! moned n-am, unde sa munc n-am, sunt crizat financiar.

Aleksey spunea...

Hai la noi pe santier, pe macara!

Desene Animate spunea...

razi tu razi dar poate dau curs ofertei!

Aleksey spunea...

Mai, dar nu o aducem la faliment, da?

Desene Animate spunea...

bah nu, ca-s viitoarele noastre in joc cand vine vorba de macara

Aleksey spunea...

Tu tii si eu dau, in regula?